Volné pracovní místo – Všeobecná / praktická sestra

Příspěvková organizace města Mělníka, Centrum seniorů Mělník, poskytující sociální služby

přijme nové perspektivní spolupracovníky na pozici:

VŠEOBECNÁ / PRAKTICKÁ SESTRA

Požadujeme:

  • odbornou způsobilost dle zák.č. 96/2004 Sb.
  • ochotu podílet se na prestiži pracoviště
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost
  • znalost práce na PC – Microsoft Office a Cygnus 2 výhodou, nikoli však podmínkou (rádi zaučíme)

Očekáváme:

  • laskavý a empatický přístup ke klientům i pracovnímu kolektivu
  • vstřícnost a ochotu učit se novým věcem
  • schopnost práce v týmu
  • komunikační dovednosti
  • odpovědnost a spolehlivost
  • odolnost vůči stresu
  • radost z práce, úsměv na tváři a příjemné vystupování

Nabízíme:

  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • práce v nepřetržitém provozu ve 12 ti hodinových směnách
  • hlavní pracovní poměr, zkrácený pracovní poměr, DPČ, DPP
  • odpovídající finanční ohodnocení podle tabulkového platu
  • osobní ohodnocení
  • směnný příplatek
  • příplatek za ztížené prostředí
  • příplatky za víkendy (25 %)
  • příplatky za noční směny (20 %)
  • příplatky za svátky (100 %)
  • 5 týdnů dovolené
  • mimořádné odměny
  • možnost čerpání Benefit karty z FKSP (po uplynutí zkušební doby)
  • příspěvek na důchodové připojištění (po uplynutí zkušební doby) při pracovní smlouvě na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké stravování za dotovanou cenu (oběd 20 Kč)
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
  • pěkné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

 

Kontakt:

Mgr. Lucie Fialová

lucie.fialova@ssmm.cz, tel.: – 733 18 18 12

Centrum seniorů Mělník
Fügnerova 3523

276 01 Mělník

 

Své nabídky s životopisem zasílejte na výše uvedené kontakty elektronicky.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům  personálního a mzdového oddělení a členům výběrové komise. Tento souhlas platí po dobu 3 měsíců od zahájení výběrového řízení. Po uplynutí této doby budou materiály obsahující osobní údaje skartovány.